← Powrót do strony głównej

Regulamin świadczenia usług

W skrócie: Ten regulamin określa zasady korzystania ze strony i zamawiania usług automatyzacji biznesu. Oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Płatność przelewem. Proste i uczciwe zasady współpracy.

§1 Postanowienia ogólne

1. Definicje

2. Akceptacja regulaminu

Korzystanie ze Strony oraz zamawianie Usług oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

§2 Usługi

1. Rodzaje usług

Usługodawca oferuje usługi automatyzacji procesów biznesowych w trzech pakietach:

2. Zakres usług

W ramach każdego pakietu Usługodawca zapewnia:

  1. Analizę procesów biznesowych Klienta
  2. Projektowanie i wdrożenie automatyzacji
  3. Konfigurację systemów
  4. Wsparcie techniczne w zakresie określonym w pakiecie
  5. Utrzymanie i aktualizacje systemów

3. Proces realizacji

Świadczenie usług przebiega w następujących etapach:

  1. Analiza (Dzień 1) - 90-minutowa rozmowa diagnostyczna
  2. Wdrożenie (Dni 2-7) - budowa i konfiguracja automatyzacji
  3. Start (Dzień 7+) - uruchomienie systemu i wsparcie

§3 Zamówienia i płatności

1. Składanie zamówień

Zamówienia można składać poprzez:

2. Ceny

Aktualne ceny usług znajdują się na Stronie. Wszystkie ceny są cenami netto, do których doliczany jest podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3. Płatności

Płatności przyjmowane są poprzez:

Termin płatności wynosi 14 dni od daty wystawienia faktury, chyba że strony uzgodnią inaczej.

4. Opłaty

Opłaty obejmują:

30-dniowa gwarancja satysfakcji

Jeśli w ciągu 30 dni od rozpoczęcia świadczenia usług uznasz, że nie spełniają one Twoich oczekiwań, zwracamy 100% wpłaconej kwoty. Bez zbędnych pytań i tłumaczeń.

§4 Odstąpienie od umowy

1. Prawo odstąpienia

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten biegnie od dnia zawarcia umowy.

2. Natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usług

Klient może zażądać natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie. W takim przypadku:

3. Sposób odstąpienia

Aby odstąpić od umowy, należy poinformować Usługodawcę poprzez:

4. Zwrot płatności

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.

§5 Prawa i obowiązki stron

1. Obowiązki Usługodawcy

2. Obowiązki Klienta

3. Prawa Klienta

§6 Odpowiedzialność

1. Ograniczenie odpowiedzialności

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

2. Siła wyższa

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług spowodowane siłą wyższą (np. klęski żywiołowe, działania wojenne, pandemia, awarie infrastruktury internetowej).

§7 Własność intelektualna

1. Prawa autorskie

Wszelkie materiały, dokumentacja i konfiguracje stworzone przez Usługodawcę pozostają jego własnością intelektualną, chyba że strony postanowią inaczej.

2. Licencja

Klient otrzymuje niewyłączną licencję na korzystanie z wdrożonych automatyzacji na czas trwania umowy.

3. Wykorzystanie materiałów

Klient nie może bez zgody Usługodawcy:

§8 Poufność

Obie strony zobowiązują się do zachowania poufności wszelkich informacji biznesowych, technicznych i organizacyjnych uzyskanych w trakcie współpracy.

Obowiązek poufności nie dotyczy informacji:

§9 Reklamacje

1. Zgłaszanie reklamacji

Reklamacje można zgłaszać:

2. Zawartość reklamacji

Reklamacja powinna zawierać:

3. Termin rozpatrzenia

Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. O decyzji informuje Klienta drogą elektroniczną.

§10 Rozwiązanie umowy

1. Wypowiedzenie przez Klienta

Klient może wypowiedzieć umowę abonamentową w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

2. Wypowiedzenie przez Usługodawcę

Usługodawca może wypowiedzieć umowę z miesięcznym wypowiedzeniem w przypadku:

3. Skutki rozwiązania

Po rozwiązaniu umowy:

§11 Ochrona danych osobowych

Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności.

§12 Postanowienia końcowe

1. Zmiany Regulaminu

Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianach Klienci zostaną poinformowani z 14-dniowym wyprzedzeniem.

2. Prawo właściwe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.

3. Rozstrzyganie sporów

Strony będą dążyć do polubownego rozwiązania sporów. W przypadku braku porozumienia, spory rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

4. Nieważność postanowień

Jeśli którekolwiek postanowienie Regulaminu okaże się nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

5. Kontakt

We wszystkich sprawach związanych z Regulaminem można kontaktować się:

Email: kontakt@200bar.studio
Adres: ul. Filtrowa 73/24a, 02-055 Warszawa

Ważne dla konsumentów

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym poprzez platformę ODR dostępną pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr

Regulamin obowiązuje od dnia: 8 września 2025 r.

Ostatnia aktualizacja: 8 września 2025 r.